OKUL RANDEVU SİSTEMİ KULLANIM KILAVUZU
Öğrenci velilerinin okuldaki öğretmenlerle görüşme zamanlarını ayarlamak amacıyla bir okul randevu sistemi geliştirilmiştir. Okul internet siteleri üzerinde çalışacak olan sistemde veliler, okul internet siteleri üzerinden e-devlet kullanıcılarıyla sisteme giriş yaparak öğretmenlerin zaman çizelgesinde boş olan zaman dilimleri için randevu talebinde bulunabileceklerdir. Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğleye kadar sistem açık olacaktır.Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceği gibi, aktif ve eski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.
Öğrencinizin öğrenim gördüğü öğretmenden ya da yöneticilerden randevu almak için aşağıdaki adımları takip edebilrsiniz.
1. Arama çubuğuna https://incirliortaokulusanliurfa.meb.k12.tr yazın. Okulun web sitesi açılacaktır.
2. Açılan sayfada sol menüde yer alan okuldan randevu al bölümünü tıklayın.
3. Açılan sayfada e-devlet kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin.
4. Açılan sayfada randevu almak istediğiniz öğretmeni veya yönetici seçerek randevunuzu onaylayın.